Subject: Veeanalüüsiakt
From: Kätlin Villako <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 15:20:42 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Küsimus seoses veeanalüüsiakti registreerimisega dokumendiregistris. Kui 
meile saadetakse Teie poolt koostatud veeanalüüsiakt, mida soovitakse 
sisestada Eesti Looduse Infosüsteemi EELIS. Saadetud kirja registreerimisel 
oma dokumendiregistris, kas see dokument võib olla avalik või peab olema 
piiranguga?

Lugupidamisega,

Kätlin Villako
Spetsialist | Keskkonnakasutuse osakond

Keskkonnaagentuur
Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn
6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee | www.ilmateenistus.ee
 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur> 
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur> 
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

 <https://keskkonnaportaal.ee/>